Σταθεροποίηση των ψηφιακών πωλήσεων αλλά και επιστροφή των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα βλέπει η διοίκηση της Πλαίσιο τις πρώτες ημέρες μετά την επαναλειτουργία του λιανεμπορίου.
“Με το που άνοιξαν και πάλι τα καταστήματα είδαμε μεγάλη επισκεψιμότητα τις πρώτες ημέρες”, σημείωσε κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, ο Κώστας Γεράρδος, προσθέτοντας ωστόσο ότι οι παραγγελίες τόσο μέσω του plaisio.gr όσο και τηλεφωνικά παραμένουν σε υψηλότερα επίπεδα από την προ καραντίνας εποχή.
Ειδικότερα, όπως σημείωσε η εταιρεία σήμερα διαχειρίζεται από 3.500 έως 5.000 παραγγελίες κάθε ημέρα, όταν πριν από την πανδημία ήταν 2.000 με 3.000. Βέβαια, κατά την περίοδο των κλειστών καταστημάτων οι παραγγελίες έφθαναν και τις 12.500 σε μια ημέρα. Όπως είπε ο Κώστας Γεράρδος στη διάρκεια των 47 ημερών που διήρκησε η καραντίνα εξυπηρετήθηκαν συνολικά 330.000 παραγγελίες.
Έχοντας καταγράψει πτώση τζίρου της τάξης του 20%, ιδιαίτερα χαμηλότερο απ’ όσο αναμενόταν κυρίως λόγω της αύξησης των ηλεκτρονικών και τηλεφωνικών παραγγελιών, κατά τη διάρκεια του lockdown, η προσοχή των κ. Γιώργου και Κώστα Γεράρδου στρέφεται στην επόμενη περίοδο που θα εξαρτηθεί από την πορεία της πανδημίας.
Η εταιρεία έχοντας ολοκληρώσει ένα σημαντικό επενδυτικό πρόγραμμα τα προηγούμενα έτη επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων προκαλεί η πανδημία. Αναφερόμενος στα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρείας, που στις αρχές τους έτους ήταν κοντά στα 40 εκατ. ευρώ, ο Γιώργος Γεράρδος σημείωσε ότι η Πλαίσιο μπορεί να αντέξει στην πίεση για μεγάλη διάστημα, αν και εκτίμησε πως αυτό δεν θα χρειαστεί.
Αν και δεν έκανε κάποια συγκεκριμένη πρόβλεψη για το β’ εξάμηνο του έτους, ο Γιώργος Γεράρδος σημείωσε ότι η όποια πτώση της ζήτησης θα είναι βραχυπρόθεσμη. Σημαντικό ρόλο θα παίξει το πως θα κινηθούν ο Σεπτέμβριος, ο Νοέμβριος και ο Δεκέμβριος, μήνες που παραδοσιακά παρουσιάζουν αύξηση του τζίρου.
Κάνοντας μια ηλεκτρονική περιήγηση στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας στη Μεταμόρφωση και στις αποθήκες της Μαγούλας και της Μάνδρας, οι κ. Γιώργος και Κώστας Γεράρδος σημείωσαν ότι η αυτοματοποίηση, ο ιδιόκτητος στόλος φορτηγών καθώς η ευελιξία που έδειξε η εταιρεία με τη συνδρομή των εργαζομένων οδήγησαν στο να μην υπάρξουν μεγάλα προβλήματα με τις παραδόσεις προϊόντων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
“Το 90% των παραγγελιών παραδόθηκε μέσα σε δύο με τρεις ημέρες. Μπορώ να πω ότι τα πήγαμε καλά, αν και πάντα μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι”, σημείωσε ο Γιώργος Γεράρδος.
Content retrieved from: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3462213/plaisio-pos-diamorfonetai-i-eikona-meta-tin-karantina.