Επικαιρότητα

Προάστιο της Αθήνας γίνεται το Λουτράκι – Παίρνει εμπρός η επέκταση του προαστιακού

Στην τελική ευθεία, έγκρισης από το Ελεγκτικό Συνέδριο μπαίνει η σύμβαση για την επέκταση του προαστιακού στο Λουτράκι, το οποίο γίνεται πλέον προάστιο της Αθήνας, μειώνοντας σημαντικό το χρόνο μετάβασης.

Mετά την έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η σύμβαση θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή και εν συνεχεία, θα είναι όλα έτοιμα για να ξεκινήσει το έργο.

Ανάδοχος του έργου έχει αναδειχτεί η κοινοπραξία η Μυτιληναίος-Ξανθάκης, ενώ το κόστος του έργου ανέρχεται στα 14,88 εκατ. ευρώ.

Το έργο περιλαμβάνει διπλή γραμμή τρένου 6,4 χλμ από τον Ισθμό ως το Λουτράκι με ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση, αποβάθρες σε Ισθμό, Καζίνο – Μηχανικό και Λουτράκι (οδός Αιγαίου), δευτερεύουσα γραμμή στον Ισθμό για διέλευση προς Κόρινθο και Λουτράκι, ανακαίνιση σιδηροδρομικού σταθμού Ισθμού και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου, τοποθέτηση αυτόματων συστημάτων ισόπεδων διαβάσεων, δυνατότητα απευθείας σύνδεσης Λουτρακίου με Κόρινθο και Αθήνα.

Η διάρκεια κατασκευής του έργου έχει οριστεί στους 18 μήνες και στόχος του Υπουργείου είναι να ολοκληρωθεί μέχρι το καλοκαίρι του 2020.

Μέσα στο 2019 η επέκταση προς Λαύριο

Μέσα στο 2019, σύμφωνα με τα όσα έχει δηλώσει ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης θα βγει στον αέρα ο διαγωνισμός για την επέκταση του προαστιακού προς το Λαύριο

Οι καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου τα τελευταία χρόνια είναι συνεχείς. Άλλωστε η επέκταση του Προαστιακού στο Λαύριο έχει εξαγγελθεί από το 2007, όταν υπουργός Μεταφορών ήταν ο Μιχάλης Λιάπης, με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2012.

To Υπουργείο Μεταφορών σε συνεργασία με την ΕΡΓΟΣΕ, κατόπιν πίεσης της Δημοτικής Αρχής, έχουν προτείνει την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου από το Κορωπί έως το Λαύριο, σε συνδυασμό με την οδική σύνδεση με την Αττική Οδό και την αναβάθμιση και πλήρη λειτουργία του λιμανιού ως επιβατικού και τουριστικού (φιλοξενία κρουαζιερόπλοιων, γιοτ κ.α.)

Η υλοποίηση του έργου με την παραπάνω μέθοδο θα έχει τεράστιο όφελος για τους πολίτες, καθώς θα εξοικονομηθεί σημαντικός χρόνος (έως και δύο περίπου χρόνια) για την ολοκλήρωση των προαναφερθέντων έργων.

Η νέα γραμμή, μήκους 32 χλμ., σύμφωνα με παλαιότερο σχεδιασμό, προβλεπόταν να διαθέτει δύο σιδηροδρομικούς σταθμούς (στο Μαρκόπουλο και στο Λιμάνι του Λαυρίου) και επτά στάσεις (Καλύβια, Κουβαρά, Κερατέα, Αμφιτρόπη, Περιγιάλι, Θορικό, Εκπαιδευτικό Κέντρο Λαυρίου), με τη διαδρομή Αθήνα – Λαύριο θα γίνεται σε λιγότερο από μία ώρα, σε 55 λεπτά.

Source:insider
Comments: 0

Your email address will not be published. Required fields are marked with *