Ολόκληρο το τμήμα εκδόσεων της διεύθυνσης δημοσίων σχέσεων «ξηλώνει» ο αρχηγός της Αστυνομίας, που έδωσε εντολή 14 άτομα να αλλάξουν υπηρεσία.
Την ίδια ώρα, ανέθεσε την έρευνα της υπόθεσης στους αδιάφθορους της ελληνικής αστυνομίας.
Το τμήμα δημοσίων σχέσεων στο αρχηγείο της ελληνικής αστυνομίας ήταν το υπεύθυνο τμήμα που χειρίστηκε το θέμα με τις ημερολογιακές ατζέντες της ελληνικής αστυνομίας, που είχαν τυπωμένους τους χάρτες, στους οποίους αναγραφόταν ως «Μακεδονία» η πΓΔΜ.
Όπως προέκυψε από τη μέχρι τώρα έρευνα, όχι μόνο δεν είχε γίνει κάποιος έλεγχος όταν παρελήφθησαν οι ατζέντες, αλλά ούτε καν όταν η εταιρεία έστειλε το πρώτο δείγμα.
Φέτος είχε γίνει νέος διαγωνισμός και είχε αναλάβει καινούρια ιδιωτική εταιρεία να τυπώσει τις συγκεκριμένες ατζέντες, καθώς η εταιρεία που αναλάμβανε εδώ και χρόνια αυτό το έργο πτώχευσε.
Μάλιστα, αμέσως μετά το σάλο που δημιουργήθηκε υπήρξε επικοινωνία ανάμεσα στους υπεύθυνους της ΕΛ.ΑΣ. και την ιδιωτική εταιρεία, η οποία δήλωσε πως ούτε εκείνη είχε κάνει το σχετικό έλεγχο και δεν είχε καταλάβει καν ότι οι συγκεκριμένοι χάρτες είχαν τυπωθεί στις ατζέντες της αστυνομίας.